Aquest maig, el Santa Susanna Blues Festival surt al carrer i aterra al nostre parc comercial.
-El divendres 22, d’11 a 21 h, perd-te a la Fira del Disc i el Col·leccionisme.
-El dissabte 23, diversió per tot el recinte!
Gaudeix de la globoflèxia de 10:30 a 13:30 h i, a les 12:30 h, el directe explosiu de Scaramanga.
Passeja, balla i viu el blues Entrada lliure!

T´esperem!!!