Santa Susanna Blues Festival!!

Aquest maig, el Santa Susanna Blues Festival surt al carrer i aterra al nostre parc comercial.  

-El divendres 22, d’11 a 21 h, perd-te a la Fira del Disc i el Col·leccionisme

-El dissabte 23, diversió per tot el recinte!

Gaudeix de la globoflèxia  de 10:30 a 13:30 h i, a les 12:30 h, el directe explosiu de Scaramanga.  

Passeja, balla i viu el blues Entrada lliure! 
 
 

T´esperem!!!

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA

SUBSCRIU-TE A LA NEWSLETTER!

REP EN EL TEU CORREU LES NOVETATS I OFERTES EXCLUSIVES

*Enviant la subscripció a la newsletter declares la teva conformitat amb la nostra política de privacitat. Pots donar-te de baixa sempre que vulguis a través de l’enllaç que trobaràs en la mateixa newsletter.